سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب کاری از مرتضی عباس

اعتراف

جمعه 87 تیر 28 ساعت 6:56 عصر

بسم رب المهدی

...عجل الله تعالی فرجه الشریف ...

 

سلام خدمت همه دوستان خوبید ان شاء الله امیدوارم که حال همگی خوب باشد ومن را از دعای خیرتون محروم نکرده باشید

وفات حضرت زینب سلام الله علیها را به شما تسلیت عرض میکنم وخوشبحال اونایی که رفتن اعتکاف سه سال پیش که ایران بودم دعوت نامه رفتن به این مراسم توی دستم بود ولی همون روز دعوت پس گرفتن از من خیلی خوشحال بودم که دارم میرم ولی ...

امروز نمیدونم چی شد که گفتم بیام یه ارسالی رو بفرستم که یه اعترافی باشه

میدونم که دوستان فکر میکنند که گل یاس یه دختر ساکت و مهربون ویه جورای بگی نگی خداشو میشناس البته این حرفی رو که زدم از خودم نبود دوستان میگن ..

ولی اومدم بگم که اینجوری نیست اومدم اعتراف کنم که برای چی این وبلاگ به وجود اومد اولش که برای باز کردن این وبلاگ قصدم نبود که برای امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف باشه البته قصدم این بود که موضوعش درباره اقا بقیه الله باشه ولی این که برای ایشون بنویسم نه

این وبلاگ برای یه کسی باز کرده بودم که شاید یه روز بیاد این وبلاگ ببینه هرچی یکبار اومده ودیده

دوست دارم از همه دوستانی که توی این چند سال به حرفهای بی ارزش من گوش دادن تشکر کنم :

از دوست عزیزم (ح.د)تشکر میکنم که به حرفهای من گوش دادن وسنگ صبور من بودن وتشکر میکنم که حافظ اسرار من بودن

واز دوست عزیزم (م.ن)باز تشکر میکنم وبراشون ارزوی موفقیت میکنم که توی این چند ماه من تنها نذاشتن

و(ا.ن)باز تشکر میکنم میخواستم بهتون بگم خیلی بدکسی دروغ بگه ولی یادتون باشه حرفمو براتون ارزوی موفقیت میکنم

امیدوارم دوستانی رو که ذکر کردم تشریف بیارن هر چی فکر نکنم بیان

واز خواهر عزیزم نمیشه بهش گفت خواهر همه کس من هستند (س.ت )عزیزم ابجی جان برات ارزوی موفقیت میکنم رفتی مشهد پابوس اقا امام رضا من فراموش نکنی ما که انگار بازم امسال قسمت نیست بیاییم مشهد کاشکی پرنده بودیم تا حرمش پرواز میکردیم

از همه خانواده عزیزم بچه های کانون وبلاگ نویسان مذهبی تشکر میکنم که من را تحمل کردن امیدوارم همین طور که هستند باقی بمانند

واز بچه های اوینی که خیلی با هم خاطره داریم :

ابجی دریا -ابجی محجوبه -ابجی ریحانه -ابجی ثارالله وخواهر گلشون -ابجی گمگشته-ابجی وینوس -ابجی هما-ابجی ساناز-ابجی مریم -ابجی سحرناز-ابجی کیمیا-ابجی هادیا-ابجی سمیرا-وخیلی از خواهرن گلم یادش بخیر چه روزهای بود.. یادش بخیر تالاری که به نام خانم حضرت زهرا سلام الله علیها بود(گلهای فاطمه )فکر کنم همین اسم بود

یادش بخیر چه روزهای بود فقط خاطرها میومون

خب دیگه کم کم باید اینجا رو جمع کنم برم

باز تشکر میکنم از همه دوستان که به این کلبه سر زدن وبا نظرهاشون من راهنمای میکردن

خواستم بگم دیگه گل یاسی دیگه نیست یه جورای میشه گفت دیگه مرد

ومیدونم درست اعتراف نکردم ولی نمیشه گفت سخت

خب موفق وموید باشید

حسینی باشید ...یافاطمه اشفعی لنا فی الجنه ..یاعلی مظلوم ..علی علی(این هم فقط یه شعار بقول یکی از دوستان راس میگن غیر از شعار چیزه دیگه ی نیست )

ودر اخر میدونم خیلی نوشتم خستتون کردم

این شعر تقدیم میکنم به کسی که شاید اصلا به اینجا سر نزن:

یه روزی قدرمو میدونی که دیره
روزی که کسی سراغت نمیگیره
یه روز میدونی من کی و چی بودم
روزی که از نبودنم غصه ات میگره
باشه خوبم از کنارت ساده میرم
با وجود اینکه میدونم میمیرم
به خدا قدرمو میدونی یه روزی
روزی که از تو جدا میشه مسیرم

یه روزی قدرمو میدونی که دیره
اسم من از توی لحظه هات نمیمیره
دیگه نیستم اون شبهای پر ستاره
وقتی که دلت بهونمو میگیره
اما اون روز خدا کنه نباشه
نشنوم از رفتن من غصه داری
من میبینم اون شبایی رو که دیگه
واسه گریه شونهامو کم میاری

قدرمو میدونی یه روز
یادم میفتی شب و روز
صدام تو گوشت میپیچه
مثل یه آه سینه سوز
حسرت یک لحظه نگام
دلتنگ میشی بدجور برام
اون روزها دور نیست به خدا
حتی به خوابت نمیام

اگر نا مهربان بودیم رفتیم اگر بی ادعا بودیم رفتیم همین بودیم که رفتیم

برای همه دوستان ارزوی موفقیت وسر بلندی دارم


نوشته شده توسط : گل یاس

نظرات ديگران [ نظر]


: لیست کامل یاداشت های این وبلاگ :